» Ska strax gå

Hejsan, sitter i soffan och ska bara lägga in ett snabbt inlägg innnan jag ska gå över till Hanens och Ture.
 
Idag var det en vanlig dag, ganska långtråkig... Men sista lektionen hade vi gympa då Adam och Hary hade sin egna lektion. Vi skulle då spela fotboll på vallen. Det enda jobbiga var att bron var sönder och ingen buss kom, så jag stod en kvart, i fotbollsshort, i blåsten och väntade på en buss... :/ Kallt....
 
Men men, jag överlevde och åkte hem direkt efterråt. Som sagt ska, ska snart börja gå över till H&T då hanna och thomas ska på föreldrar möte på hannes skolan och för att dom inte ska behöva vara ensamma, så kommer jag vara med dom under kvällen :D
 
Morfar kommer också hit i kväll, ska bli kul att se honom, var ett tag sen sist.
 
Nu måste jag byta om och börja gå! 
 
Bilder från i morse



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback