» helloj

Hejsan! Jag kom hem för inte så där jättelänge sen. Tog lite kort och fixade lite med dem och här är jag nu :)
Ska på träning om ca 1h, innan det ska jag käka nått och kolla på lite GG :D
 
Idag var det skola som vanligt, hade hemkunskap då vi skulle planera någonmåltid tillsamans med någon, jag blev ihop parad med Ville. Det gick helt okej, vi hann med vad man skulle, osv.
Jag fick också tillbaka mitt hemkunskap-prov som jag gjorde i fredags, på det fick jag ett C. Inte helt nöjd efter allt slit jag na ner, vet liksom inte vad jag kan utveckla för att få ännu bättre betyg, men men...
 
Sen hade vi So där vi skulle göra första delen av provet. Jag gjorde den delen med Malin
-Ja man skullle arbeta i par, och man fick ha boken med sig.... Ha ha, snacka om att inte kunna göra fel på det provet, men men vår lärare är lite speciel, inte åt det "braiga" hållet dock.... usch, gillar inte alls henne, och hon gillar inte direkt oss... he-he :/
 
Sen eftersom vi vart klara väldigt snabbt, (det var väldigt enkelt så att säga) tog vi första bussen hem till henne, efter att vi hade slängt i oss lite käk.
 
Hemma hos henne kollade vi igenom massa av bilder från hennes dans samtidigt som vi drack te, sen åkte vi tillbaka till skolan och hade matte och engelska sen åkte jag hem :)
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback