» Väntar

Vänta hit och vänta dit. Alltid ska man vänta... Vänta på att bli stor, man får tillochmed vänta på att dö.

Denna gång väntar jag på att det blir varmt igen, och inna det väntar jag på att bussen ska komma så jag kan åka bussen till frissan och ÄNTLIGEN klippa mig. Senast... Ja det var ett tag sen, så nu slipper jag höra mamma tjat om hur slitet mitt hår är.

Jag tycker dock själv att håret nästan är som finast när det börjar bli slitet, tycker oftast inte det är så fint när håret är nyklippt, det ser för stelt ut då.

Men när tycker ni håret är som snyggast? :D



Vendela Dahl
10 Oktober, 2012 - 16:28 / BLOGG: http://vendeladahl.blogg.se/

Sv; Ja tack så mycket! Ja jag har gjort den själv! :)

Sarah
10 Oktober, 2012 - 16:28 / BLOGG: http://CheerSarah.devote.se

Najs o va nyklippt :)

Svar: Ja, dock blev det väääldiigt kort, men det behövdes ;)Hur har din fredag varit ? :D
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback