» the real me

Lite flera bilder som togs igår.
 
Färgen använde jag mig av vanlig färg som man målar med, på papper.
 
Dock när jag skulle tvätta av mig färgen, förstöde jag mina naglar helt, som tur var så hade jag inga fina innan, men dom blev inte direkt finare. Hehe... Och när man skulle tvätta bort den, vard et som att ta bort en ansiktsmask som stelnar, jag hade lite snå hårstrån prescis nredvid ögonen, och dom är borta nu... Det var smärtsamt...
 
Men det var det värt för att ni ska kunna få nya fina bilder :D Hatar att uppdatera med gammla, som jag har gjort den senaste tiden, om jag inte har lagt in bilder från mobilen. 
 


Elvira
29 Oktober, 2012 - 20:52 / BLOGG: http://elvirall.blogg.se

Härlig blogg du har :D Lust att göra ett bloglovin byte? :)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback