» Skola

Hejsan, sitter i skolan och väntar på att läraren ska komma så svenskan kan börja.

Efter svenskan har vi idrott, där vi ska spela volleyboll, så jag och Julia är förberedda på att slå alla ;)

Dansen är instäld så jag åker hem direkt efter skolan.

Ikväll är det klädbytar möte. Malin och hennes mamma är också med, så dom kommer. Så jag och Malin ska passa på att spela in hennes video till svenskan, jag har dock inte börjat filma, och den ska vara klar på fredag... Hehe

Måste skriva en text och filma in en scen... Men eftersom dansen är inställd tror jag att det är det som jag ska hålla på med idag. :D

Bild tagen av Julia för 1h sen.



emma.
22 Oktober, 2012 - 13:03 / BLOGG: http://emmalottaa.blogg.se

åh tack så mycket! :) ja, jag har gjort designen själv :) fin blogg du me!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback