» Skärgården, med ninya

Som sagt så har jag kollat igenom datorn och hittar maaasor av gammla bilder, eftersom jag inte har orkat ladda up nya får ni nöja er med dom, fast redigeringen är ny :D
 
Dom här är i alla fal från i somras, då vi va med hannas familj i skärgården på ett vandrar hem, hade med kameran så tog lite fina bilder, ni kan få mera av dom senare, om ni vill. Men i alla fall så jag hittade en jätte fin plats, där det fanna bra med utrymme för kameran, så jag tog en massa bilder där. Blandannat några där jag hoppade och jag slet för att få en bra bild där, gjorde till och med illa tån, med det var det värt ;)
 
Ni får ingen av hopp bilderna här, men ni får några på mig och ninya i alla fall.
 
Bilderna är tagna med min Nikon D3100, som jag värkligen kan rekomendrea, man kan spela in med den också, objektivet jag jag faktiskt inte vilket jag hade, men ett "standard" objektiv i alla fall. Bilderna är tagna med självutlösare och redigerade i datorn.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback