» nu kör vi igen

Hejsan! försöke på mig på att blogga ensam igen nu då!
hade förut en blogg med min festis, men det fukade inte eller nadra saker kom ivägen, så nu kör jag solo igen.
Ska försöka uppdatera minst ett inlägg om dan, så fortsätt läsa den tycker jag!
 
Jag heter i alla fall My Ferdblad bor på den lilla ön ekerö som ligger utanför stockholm med mina Mamma, Fisen; hundarna och katterna. Spelar fotboll i EIK.
Jag har 3 bästa vänner som betyder allt och lite till för mig, kan inte få några bättre.
 
Här får ni en bild på mig och min hund, Ninya som togs i söndags.
 
 
 


DIANA ÖSTERBERG
09 Oktober, 2012 - 21:54 / BLOGG: http://dianaosterberg.blogg.se

sv, tack! ja det har jag. :)

sanna
09 Oktober, 2012 - 21:54 / BLOGG: http://sanniieee.blogg.se

Sv: Hej, tack så jättemycket !! Nej jag har inte gjort själva designen själv, det ända jag har gjort är headern och ändrat bakgrund sen är det en färdig design :)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback