» Min PP

Hejsan, som jag skrev i förra inlägget hade jag lite brist med bilder, så här får ni se hur min Facebook PP ser ut.

Tog den med min systemkamera NIKON D3100, den är inte redigerad.

Alla mina bilder jag har tagit på mig själv är med självutlösaren, om inte Malin har agerat fotograf ;)

Men jag ska (någon gång) köpa en självutlösare, som man håller i handen, så kameran kan ställa in zomen när man står på plats och så man slipper springa fram och tillbaka.

Hehe, stod en gång och tog bilder på mig ute, när jag fick syn på att grannen stod och glodde på mig, han måste ha trott att jag var dum i huvudet... :) haha

Men det är sånt man får ta bär man måste uppdatera bloggen med bilder ;)

Bilden jag har tagit till header, eller alla dom med helsvart bakgrund. Är tagna i mitt rum, i sängen. Själva svarta duken är min gardin som är svart :)

Men när våren kommer ska jag flytta ner till stugan, vi har en liten stuga på tomten, men det är alldeles för kallt att bo i den på vinter, men där har jag ingen "helfärgad" bakgrund, så det får jag ta och fixa. Innan alla prylar åker ned :) KRAM



A
16 Oktober, 2012 - 21:55 / BLOGG: http://aiming.blogg.se

vilket modellutseende du har!! har du planer på att försöka i den branchen? :)

Svar: Hejsan, tack så jättemycket. Nej det har jag faktiskt inte, tror inte jag skulle passa ;) Hur har din dag varit?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback