» Kom nyss hem

Hejsan, nu har jag kommit hem, nyklippt ät jävligt frussen. Ska krypa ner i sängen med svenska Hollywood fruar på paddan (ipaden)

Blev faktiskt riktig nöjd mer håret, även fast det är ganska kort, eller kortare än det brukar. Men såklart hade jag velat ha kvar det långa och om jag själv hade fått välja hade jag inte klippt mig, men men.

Måste bara säga att ibland blir jag så sjukt irriterad på småbarn (6-10)

När jag satt och väntade på att jag skulle bli klippt så satt det en ca sexåring och gjorde duckface och en massa andra miner i spegel, samtidigt som hon håller på att ruffas håret, sådär som man gör när man vill ha mera volym. Såg ganska tragiskt ut, och den där lilla ungen pratade som en fjortis gör, visste inte om jag skulle börja skrattat eller gråta...

Sen var det en annan unge som frågade om man kunde köpa löshår som barn... Jag förstår om man har jätte tunt hår, men fafan... Är man äldre eller tonåring är det en sak, men 6-7 och undrar om löshår. Snälla, vart är samhället påväg ?

Aja, men snart ska jag kolla på Gunilla och då kan man skratta av sig. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback