» godnatt

Godnatt allla fina bloggläsare!
Hopaps ni har haft en lika bra dag som jag.
 
I morgon ska jag klippa mig, kommer klippa av mig allt här. Haha nej bara skoja, bara topparna, måste få bort allt det slitna, tycker mamma... Själv tycker jag det är som finast när det ät lite sliten, men inte överdrivet. Men vi alla har olika åsikter.
 
Om ni undarar, så brukar jag inte ha glasögon, hatar dom... Men jag ska fööörsöka lära mig att använda dom mera, borde egentligen ha dom hela tiden, men eftersom jag inte gillar dom blir det lite svårt ;)
 
Vad tycker ni föresten om header? Blev faktiskt ganska nöjd!
 


Maddiie
09 Oktober, 2012 - 22:39 / BLOGG: http://maddiie.blogg.se

Sv: tack så mkt :) jag har använt en grundmall sen har jag gjort en egen header och sen lagt in en egen bakgrund :)

Super snygga glasögon du har! :)

Chaterine
09 Oktober, 2012 - 22:39 / BLOGG: http://chaterinejonsson.blogg.se

Hihi tack så mycket! Ja det har jag :) Suger på det dock ;p


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback