» Godnatt

Hoppas ni, som jag också här haft en rolig dag idag.

Just nu ligger jag ute i stugan hos farfar. Vi kom hot vi halv sju, då käkade vi middag, pratade en massa och sedan kollade vi på tvn resten av kvällen.

Mamma och jag var dom sagt och kollade på skyfalls, nya James Bond filmen och det märktes att det var en Janes Bond film. Men den var faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, hade inte så jätte höga förväntningar, så det kanske inte var så konstigt. Men har du inte sett den, tycker jag att du borde göra det. James Bond, det är sånna filmer som man bara ska ha sett någon gång, en riktig klassiker.

Nu måste jag sova, är jätte trött, men som tur är så kan jag sova så länge jag vill. Dock kanske jag blir väckt efter tolv, men men, lite får man stå ut med ;) KRAM




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback