» Dagen.

Började med musik, där jag och Madde håller på med en egen låt, som vi ska skriva text och göra en video till.

Lite senare på dagen hade vi gympa, där vi gjorde cirkelträning. Det vill säga armhövningar, dips, situpp och andra sånna jobbiga saker.

Efter så duschade jag och bulan, ja vi var duktiga och duschade, för en gångs skull.

Så lutade jag min mig kranen och duschen sattes igång... Men kläder, typ.
Just då var det hemskt, Julia höll på att skratta ihjäl sig och jag var blöt... Men det gick att dölja, som tur var.

På engelskan såg vi på film (YES), Forrest Gump, vi har läst om honom så nu får vi se filmen.

Sen åkte jag direkt efter skolan och klippte mig, tog bussen hem och dog i sängen.

Bilden är på mig och Julia, tog för några dagar sen, i ett misslyckat mustasch bild.

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, alltså ingenting. KRAM



Beatrice Jova
10 Oktober, 2012 - 19:02 / BLOGG: http://beatricejova.blogg.se

Åh tack så jätte mycket! Japp, jag har designat min blogg själv :)

Ping Lowhngren
10 Oktober, 2012 - 19:02 / BLOGG: http://pinglowh.blogg.se/

oh tack söta du!^^ joo ajg har gjort designen allt haha^^


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback