» Bird

Even if a day feels to long 
You feel like you can wait another one 
And you've slowly given up on everything 
Love is gonna find you again 

Love is gonna find you, you better be ready then 
Well you been kneeling in the dark for far too long 
You've been waiting for that spark but it hasn't come 
I'm calling to you please get off the floor 
A good heart will find you again
Glen hansard-Bird of sorrow
 

Hejsan! hoppas ni alla har sovit gott. Jag vaknade när mamma åkte till hundkursen med ninya, då satte jag mig vid datorn och har redigerat lite bilder som jag tog i går innan jag gick och lade mig.
 
Jag redigerade en som jag blev riiktigt nöjd med, och den kommer ni få se i det här inlägget.
 
Men idag vid 2-3 ska jag gå till hanna och dom och vara banrvakt medans dom ska iväg på stand-up.
 
Ska bli jätte kul, vi ska baka kladdkaka, en favorit när jag är där. Annars kommer vi mest bara leka, läsa bok och göra såt som dom vill. Vi får se när hanna och thomas kommer hem, för det är skla i morgon, men vi har sovmorgon, så det tar ingen nöd på mig.
 
Imorgon ska jag testa att dansa på Moas dans, ska bli kul eftersom det är på måndagar så passar det in med fotbollen, som tar upp den mesta tiden just nu. Men eftersom matcherna har slutat nu, vi kommer antagligen ha några träningsmatcher, men inga riktiga och det gör att jag har tid på helgerna också.
 
Men det är också tråkigt att dom har slutat eftersom nu börjar det gå bra igen, hade en svacka förut, mend en böörjar gå över.
 
kollar på något baarnprogramet och förundras hur man kan sjunga så bra... Vill också ha en sån bra röst att man kan sjunga utan att skämmas...
 
Här är bilden i alla fall :D
 


agnes
14 Oktober, 2012 - 12:22 / BLOGG: http://agnessoderqvist.blogg.se

Gud vilken cool bild! vad redigerar du i för program? <3 ;)

Svar: Hejsan, jag använde mig av http://pixlr.com/express/ (gratis och så) :D
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback