» älskling

Älskar dig min bebis, du finns alltid när man behöver dig.
Du behöver inte säga något, om du skulle säga något skulle det antagligen vara i stil med, ge mig mat, ge mig mat, älskar dig matte.
Du bedömmer mig inte, du bedömmer inte andra, du bara finns där och är du, och det räcker.
Du är som ett stöd, stöd mot allt i livet.
Du är nog den enda som värkligen vet om allt om mig, varenda detalj.
Du vet hur jag tänker, hur jag känner, med du har inte lämnat mig i alla fall, du stannar kvar.
Som en nalle björn är du, fast man måste mata och gå på promenader medd dig.
 
Alltid när man kommer hem, står du redan vid dörren, när jag ska gå, står du för dörren.
 
Den dagen du kommer att gå bort kommer ne stor del av mitt hjärta dö, den delen du finns i nu, den delen som du fyller upp med liv och värme.
 
♥ Älskar dig Ninya ♥
 
 


Ninya
23 Oktober, 2012 - 10:09

Älskar dig också lillmatte :)

Sophie "autophoto"
23 Oktober, 2012 - 10:09 / BLOGG: http://autophoto.blogg.se

Tack så jätte mycket :D

ja jag har gjort min design :)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback