» Usch

Vi år fast. Om ni någonsin har tänkt åka till Amsterdam, dont do it. Om ni inte har pass med chip på...

Planet blev försenat och vi var fast på Arlanda i 25min, då dom spolade av snö och is från planet. Resan gick bra, sov hela vägen -2h- Men det var väldigt guppigt i början. Lite av en hjärtat i halsen upplevelse.

Väll framme i Amsterdam -vi skulle byta plan, för att sedan åka till skottland- skulle vi hitta den nya gaten, men eftersom planet var försenat, var det bråttom. När vi nästan var framme vid gaten, var det en stor kontroll, där man skulle visa biljetten och passet. Mikael kom igenom och när kontrollanten tog mitt id/pass så sa han åt oss att det inte funkade och att vi var tvungna att gå till kön bredvid oss -ca 6x längre-

10min kvar till planet skulle avgå var vi fast i Världens längsta kö. 2min kvar, vi kom igenom. Nu var det stora problemet, att springa längst ner i korridoren. Jag och Mikael sprang i förväg. Väll framme ser vi planet, åka ut från gaten :(

Så här är vi, fast i Amsterdam. Mikael försöker just nu att kolla igenom andra alternativ. Men det värkar luta åt att vi får åka till London, för att sedan byta plan därifrån till Skottland...

Hatar att mellanlanda...




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback