» Träning

Hejsan, sitter i bilen påväg hem från dödande träning. Innan vi hick fick vi mjök, haha, har aldrig tyckt det var så gott som nu. Dock tycker jag den smakar bara grädde, men det är vanlig mellan, så jag hoppas det inte är något annat.

Vi tränade axlar, mage och ben. Och man kan säga att det tog... Kommer ha världens träningsvärk i magen i kväll/ i morgon.

Innan träningen gul jag och Mali. Hem till henne, Julia skulle hem i mellan och hämta kläder som hon kunde träna i. Malin tränade inte, eftersom hon inte går på fotboll. Men vi spelade kort och bakade 3 kakor, eller 3 jätte kakor, så det var tur att vi tränade ;)

Nu är vi i alla fall påväg in mot stan, ska fira min morbror som fyllt/fyller år :D

Nu aka jag dricka min mjölk. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback