» TAGGA

Hejsansvejsan. Jag och Liv är lika taggade på att träna. Jag ska spela fotboll inomhus med det nya ekerö laget, fd skå lag. Så vi får se hur det går. Julia kommer i alla fall, så man kommer inte vara helt ensam. Mamma och hundarna ska iväg till munsö och träna lydnad med Jennifer och hennes hundar.

Just nu sitter jag på bussen, men det är inte långt kvar tills den är framme.

Igår när vi satt på bion, började jag tycka att min skjorta såg konstig ut. Och ja, det var den, jag hade såklart satt på mig den ut och in... Det blir inte bra, när man har en mamma som stressar skiten ur en när man ska byta om. Som tur är det mörkt på biografer, så man så man såg det inte så tydligt. Malin tyckte dock att det var roligt, roligare än jag tyckte att det var ;)

Nu pr bussen snart framme. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback