» Snö

Nu ska jag göra som alla andra lingon och blåbar och skriva ett inlägg om att det har kommit snö. För det är ju en stor nyhet som verkligen inte upprepar sig, typ sådär varje år...

Men men, det har i alla fall börjat snöa och om jag VERKLIGEN ska vara som alla andra ska jag skriva hur dåligt det är med snö och bara klaga på allt och alla. MEN jag tycker faktiskt snön är rätt så härlig! Då vet man bara att det är ett steg närmare jul, och det är härligt :D Men om jag ska vara lite anti är det kylan, brrrr, värsta som finns är kylan när man ska gå till bussen eller väntar på den...

MEN det finns inget mysigare än att ha fullt av tända ljus, en brasa, lite te framför sig och utanför fönstret ser man hur snön faller ner och hur marken utanför blir vitare och vitare.




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback