» Saknar er

Mina små bebisar, som nu inte är så små.
 
Kom ihåg när ni föddes, när ni låg där och såg jätteäckliga ut, som små råtter. Hur ni efter någon vecka började att öppnade ögonen, och då blev riktigt söta. Hur jag satt i eran bur och kollade på film, bara för att få vara med er. När ni började lyssna på era namn och man kunde roppa på er. Hur ni kurrade när ni diade, som i en kör. När ni började få klor och det såg ut som om man skärde sig på benen och armarna, nu är ni stora och bor på andra ställen. Som tröst har jag kvar dig sparris, min älskling ♥
 
 


Clara Ringqvist
02 November, 2012 - 15:17 / BLOGG: http://clararingqvist.blogg.se

Så glad jag blir att du tycker det! Tack snälla fina du!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback