» Påväg in

Hejsan, nu sitter vi bilen påväg in nu.

Precis när jag skulle gå till bilen började Malin baka Scones, vet inte varför med jag kan värkligen inte äta det, något av det äckligaste jag vet :/ usch, vi gjorde det på hemkunskapen, men som tur var jag sjuk :P hehe

I morgon måste jag gå upp kl 6 -döda mig, går inte ens upp så pass tidigt på vardagarna- eftersom jag och mamma ska iväg och ställa Livan.

För er som inte vet vad man gör när man ställer en hund, så går man på en utställning där en domare "dömer" ens hund på utseendet, jag gjorde det förut med Ninya, vi vann nästan varenda gång. Men eftersom hon var tvungen att ha päls enda ned till backen, slutade vi, och rakade henne istället. Så nu har hon bara några centimeters päls, men hon ser ut som en valp igen :D

Men tillbaka till Liv, hon ska i alla fall ställas ut, mamma kommer då göra det med henne. Vi har gjort det en gång förut, men då var hon såpass liten, så istället för att halvspringa runt, var hon som en kängru... Jag kommer också -förutom kolla när mamma ställer henne- hjälpa en kille med kafét.

Nu är vi nästan framme. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback