» Heaven is on fire

I morse när jag gick upp, fick jag en massa uppgifter av mamma som jag skulle göra inan jag skulle iväg till fotbollen. En av dom var att baka två kladdkakor, så jag gjorde dom, satte in dom i ugnen och fortsatte med allt annat, såklart råkade jag bränna båda... Men det var så lite så dom gick att äta i alla fall. Men men, när allt var klart så gick jag ut med Ninya, men vi var ute längre än väntat, så det blev att byta om snabbt för att sedan gå till bussen för att åka till träningen.

Tog med mig svenska boken -ondskan- eftersom vi har läxa tills i morgon. Påvägen mot bussen ringde mamma och sa att hon kunde skjutsa mig, fick skjuts och väl framme läste jag några sidor innan den började. Efter träningen trodde jag att jag skulle dö, det var så att säga en riktig "lökig" träning. Men det är bra, då vet man att gjort något. Fick skjuts hem av Johanna och hennes pappa.

Väl hemma hade mamma ljus party -en massa människor kommer och kollar/luktar på en massa olika ljus- så det var bara att smita in tyst och smällt in i mängden. Tog en liten "raggar-dusch" i ett tappert försök att inte döda någon som var för nära. När alla hade åkt hem, smet jag in i duschen och duschade, sen fortsatte jag att läsa i svenska boken medans mamma kollade på solsidan. Hann också skriva två frågor till boken -ondskan- som också vet en del av läxan. Så nu sitter jag här i soffan, ny duschad, lite stel och helt klar med läxan, så nu ska jag unna mig själv med lite solsida innan det blir dax att krypa ner i sängen. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback