» Halloween inspererat

Hejsan! Har precis duschat, och tog -enligt mamma- slut på allt varmvatten :/
 
Men jag gjorde te åt henne, så vi är nog kvitt :D
 
Mamma är också så snäll så hon kommer åka förbi Hanna i morgon, så slapp jag göra det.
 
Idag när jag kom hem från skolan, så skulle jag ta upp nyckeln, då jag märkte att den var borta ! Letade överallt, men hittade den aldrig. Mobilen hade då 6%, så i lite halv panik försökte jag på tag i någon med nyckel. Mamma var på kurs och kunde inte svara, mormor svarade inte heller, så där satt jag. I min "varma" skinjacka... Efter 1h av grodhopp och en massa andra saker -grannarna måste trott en skruv var lös- kom jag på att stugan var öppen! Jag sprang dit ner, direkt när jag kom in satte jag på elementet och började försöka värma mig, utan resultat. Då kröp jag ner i sängen som står där, när det precis hade börjat bli varmt, hörde man ljudet av hur en katt mjauade och raffsade på dörren, så det var bara att hoppa upp och släppa in Sparris inan dörren skulle gå sönder... Efter ytterligare 1,5-2h kom mamma hem och räddade mig.
 
Det var kallt...
 
Här får ni en av bilderna jag tog i söndags, den här är den med mest "halloween-känska" PUSS
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback