» Godnatt

Klockan är faktiskt bara halv elva, men eftersom jag var så grymt trött, gick jag faktiskt och la mig nu. Ninya hängde såklart med och ligger nu i sängen bredvid mig.

Idag åkte jag till vb och mötte upp mamma och morfar, dom hade varit och shoppat upp hela bilen med saker från jula och skulle vidare till Claes Ohlsson, så då passade jag på att gå in på cubus och Gina. Så nu är jag 700:- fattigare, men eftersom mamma är skyldig mig 1000:- för alla veckopengar, så blev det inte sån jättestor skillnad på kontot. Men jag kan dock inte köpa någon jacka innan mamma har satt in pengarna :P

Ni kommer få senare bilder på det jag köpte, det är försent för det nu.

I morgon följer jag med Julia när hon ska klippa sig, hoppas det blir bra och så! Sen blir det fotbollsträning på kvällen. Packade ner fotbollsgrejerna nyss -eftersom jag brukar ha det stressigt på morgonen, och vill inte förvärra det- men då visade det sig att jag bara hade en tjocktröja och den hade jag haft på mig träningen innan, så den var så att säga väldigt lökig... Så det var bara att tvätta den och slänga in den i torktumlaren och hoppas att dom klarar att torktumlas, men i morgon får vi se.

Nu måste jag sova, jag ska vila mig smart inför morgondagens prov :O KRAM




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback