» Godmorgon

Hejsan, idag är det vanlig skola, sen hem för jag ska laga mat idag. Kommer göra pannkakor eftersom det är snabbt och smidigt att göra.

Idag när jag vaknade kändes det som om hela världen skulle gå under... Jag vaknade först vid 3 -pigg konstigt nog- men såg då hur mycket klockan var och kröp ner igen. Sen ringde alarmet -jag skämtar inte som om det kändes som om det hade gått, Max 5 min- och det gick nästan inte att gå upp! Jag var så jävlatrött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och nu ska jag snart klä på mig och gå mot bussen, i kylan. Jag hoppas bara att Frida inte missar bussen, för då kan jag använda henne som kudde under bussresan :P

Nu måste jag sätta på mig strumpor och skor, sen drar jag mig mot bussen.

På bilden ser ni lite av vad jag har på mig. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback