» Godmorgon

Hejsan. Ska snart gå till bussen, men hinner skriva lite innan.

Idag blir det somsagt att följa med Malin och leta PRAO, sen hem och sedan vidare till träningen. Idag är det ute -som vanligt- men jag hoppas att det inte ska börja snöa som det gjorde förut, tror aldrig jag har frusit så pass mycket under än träning och man står inte direkt still. Men men, man blir tålig i alla fall och kanske lite förkyld på cupen.

Ninya var så gullig inatt, hon låg på min fötter när vi gick och la oss, men flyttade längre och längre upp under nattens gång och när jag vaknade, hade jag en stor nos framför mig. det saknades bara att hon hade frusit och krupit ner under täcket också, men så långt gick hon inte :P

Nu ska jag sätta på mig skorna och så, bild på hur sparris ser ut på morgonen när man ska gå hemifrån. Tror hon vet att dörren ska öppnas ;) KRAM




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback