» Godbitar

Ska ta och lägga mig nu, har försökt gå och lägga mig tidigare och sova fortare, det har funkat, men jag är grymt mycket tröttare ! Man borde faktiskt bli piggare av att sova mycket, men nej nej, inte för mig. Senast idag på hemkunskapen, trodde hg allvarligt att jag skulle somna när läraren stod och pratade innan vi fick börja med att laga själva maten...

En annan sak som gör att jag ska gå och lägga mig tidigt -eller för idag- är för min rygg. Tror jag slängde mig på lågor konstigt sätt, eller böjde den fel idag på träningen. Har i alla fall jätteont, men hoppas på att det har gått över tills i morgon.

Men innan jag somnar ska jag läsa i svenska boken -ondskan- samma läxa som förra veckan, att läsa och sedan skriva frågor. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback