» Dagens

Hejsan, sitter på bussen påväg hem till Brallan. Det var varmare här än det var ute med Ninya som tur är.

Tog min gammal skin jacka eftersom den är mycket varmare, och passar bättre ihop med halsduken. Orkade inte fixa håret, så det blev en klassiks hästsvans.

Typiskt mig, i onsdags när jag var inne i Vällingby"och köpte kläder, köpte jag ett par byxor på "Cubus" blandannat. Jag kollade vad det var för storlek som jag hade i mina svarta byxor -också från cubus, dock var det en moddel som vr hög i midjan- och tog ett par i den storleken. Orkade aldrig testa, eftersom jag tar tusen år på mig och mamma var redan lite stressad. Jag köpte dom, vi åkte hem och dagen efter hade jag det lite smått bråttom till bussen, så jag satte på min jeansen precis innan jag sprang till bussen och väl i skolan, märkte jag att dom var alldeles för korta! Precis sådär på gränsen så det ser lite halvt löjligt ut... Men som tur är så går som att vika, så nu måste jag hela tiden ha höga skor när jag använder dom, men mina svarta "vanliga" skor, är precis på gränsen till att man ser, så nu måste jag köpa nya skor också... Bra My, bra :/

Dagens:
Skjorta: Gina
Jeans: cubus
Jacka: hm
Väska: ?
Halsduk: Gina

Nu är bussen snart framme, men prova era byxor innan ni köper som. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback