» Dagens

Hejsan, står och väntar på bussen. Idag händer det inte så mycket, åker hem till Malin efter skolan. Tror vi kommer planera Linus skridsko fest som är i morgon. :D men vi kommer säker göra flera saker.

Dagens består av det jag köpte igår:
Halsband: bikbok
Byxor: bikbok
Tjocktröja: bikbok

Älskar halsbandet, helt klart värt det! Jag brukar oftast tycka fet är onödigt med att köpa smycken, men jag har en mamma som gillar att ge det i present och så, så det har löst sig. Men det var när jag köpte Malins halsband som jag har insett hur mycket bara ett halsband kan göra med en outfit. Och jag har såklart fastnat för stora halsband :D

Nu måste jag avsluta inlägget eftersom Frida la sig på mig, och det är en väldigt konstig position jag sitter i. Haha. PUSS




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback