» Dagen

Hejsan, sammanfattning av dagen:
 
Vakande 5 min innan bussen gick, gick alltså upp 1h EFTER klockan hade ringt. Speang till bussen, och satt påd en helt ensam, tills Frida rädda mig och klev på. Ritade atomer och hade spanska förhör. Slutade 12 ch åkte in till gallerian. Gjorde av med massa pengar, så nu blir det att äta gröt resten av året, nej skoja, jag har ju mamma ;) Åkte hem, svängde in hos malin, som gjorde en massa paket. Åkte hem, stack sedan iväg på träningen. Som för den delen gick åt he**te, inte kul. Väntade sen på en buss, som aldrig kom. Hoppade på en anna och fick gå långt för att sedan kommma hem. Duschade, och råkade låsa in katten i dusch rummet. Så väll i duschen hör man hur hon skriker för att komma ut, liksom -Om jag skriker tillräckligt högt kommer dörren öppna sig- Nu sitter jag här i sofffan, bloggar och lyssnar på "Incompleate, med backstreet boys" för Julia har laddat ner den till min Spotify lista.
 
Nu ska jag gå och sova. PUSSOCHKRAM
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback