» Som belöning för våran stora insatts

Så ska jag och mamma åka iväg på bio. Det blir "berättelsen om Pi" får se hur den är.

Idag så storstäder i alla fall jag och mamma. Jag ordnade också i mitt rum, dammade, vek kläder så man kunde stänga garderoben och lite andra saker som behövdes fixa. Mamma gjorde ordning "källaren" så man kan ta sig fram dit. Mm...

När nästan allt var klart, fortfarande några saker kvar. Bestämde vi oss för att vi skulle åka hemifrån och göra något. Vi hade inte heller någon mat hemma, eftersom vi ska vara borta under julen, och då är det inte en sån stor idé att köpa hem en massa saker som bara kommer bli gammal tills vi kommer hem igen.

Vi var tvungen att gå till Hanna och hämta bilen, eftersom vi lämnade den där igår kväll. När vi hade gått halvvägs kom jag på att jag hade glömt mina glasögon, jag har okej syn, men får sjukt mycket huvudvärk om jag inte hr på dom om man te.x kollar bio, tv eller liknande saker. Så påhängen in mot kista åkte vi för i hemma och hämtade dom.

Nu sitter vi i alla fall i bilen. Ha en bra kväll allesammans :D




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback