» Godnatt

Hoppas ni kommer sova bra... Bl.a. Bl.a. Bl.a. XD

i morgon är det lucia, jag slutar tolv (:D) så mamma och jag ska åka in och kanske köpa vintersport till mig, så att säga en tidig julklapp eftersom mina "vanliga" skor egentligen är sommar/höst skor, vanliga "tygisar" alltså ;)

Fick tillbaka våra förra svenska prov, där jag fick ett B, eller egentligen fanns det bara, e, c och a, men han tycket jag hade något mellan c och a och ja, ni fattar resten själva. Jag tyckte själv det gick helt ok, dock hade jag som vanligt för höga förväntningar på mig själv, så jag tror det senaste gick helt åt helvete... Men men, svenska är tydligen inte heller min bästa ämne... :(



tereseflinth
14 December, 2012 - 08:18 / BLOGG: http://teresehh.blogg.se

sv; Åh tack så hemskt mycket! Nepps jag tar alla mina bilder själv :) om jag dock inte är med min kusin, då fotar vi varandra! :) Men då brukar jag oftast skriva om jag kommer ihåg det, att hon fotat bilden!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback